Tavaliselt
ei saa pileteid teise isiku nimele ümber vormistada.
Juhul, kui nimi ja sugu Teie piletis ei lange kokku andmetega dokumentides, mis on Teie pileti vormistamise aluseks (näiteks reisipass), saate Te meile saata päringu andmete parandamiseks.
Pange tähele, et isegi väikesed muudatused nimes võivad olla lennufirmas keelatud või lubatud vastavalt selle reeglitele ja muudatuste sisse viimisel võivad lisanduda teenustasud.
Kui soovite saata päringut nime parandamiseks:
- Suunduge jaotuses "Minu pilet“ – "Minu tellimused" – "Lennupiletid" – "Broneeringu nr" – "Tellimuse muutmine" – "Reisijate andmete muutmine". Selleks on vaja veebilehel sisse logida.
- Lisage päringule muutmise aluseks oleva reisija passi esimese lehe (või muu broneerimise aluseks oleva dokumendi) koopia.
- Kui soovite lisada rohkem infot, jätke meie Klienditoe jaoks oma kommentaar.
Pange tähele, et antud protseduur võib võtta umbes 2 nädalat. Meie Klienditoe esindaja võtab Teiega ühendust e-posti teel niipea, kui on saanud lennufirmalt vastuse.
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole